sobota, 26 marca 2011

opis, "Bliżniacy z TriBeKi"

"Bliźniacy z TriBeKi"- dzieło Rachel Pine
Kto by nie chciał żyć w świecie VIPów? Prowadzić ceremonię rozdania Oscarów, organizować imprezy dla gwiazd. Większość z tych, którzy nie chcieliby zająć miejsca "gwiazd". 
W takiej sytuacji znajduje się Karen. Dostaje świetną, jak się wydaje, pracę w dziale public relations w firmie Glorious Pictures. Praca na piatkę z plusem. To znaczy, dla ludzi z zewnątrz. Tak na prawdę w tej wytwórni nie dzieje się za dobrze, histeryczni właściciele-bracia a tak odmienni, prezesi z poważnymi problemami, związanymi zwykle z ich głową. Zawistne pracownice- ale za to fajni przyjaciel (jak to w amerykańskich książkach, są to standartowo świetnie ubrani geje :)). Wszystko niby tak cudownie, ciekawie i kolorowo. Jednak biedna Karen dopiero po czasie orientuje się w co się wpakowała. Podpisanie drugiej umowy może dla niej skończyć się fatalnie. Może odejść. Ale nie chce. Ale może musi? Co zrobić gdy nie chce. Ale chyba trzeba. Biedna Karen.
Kto powiedział, że świat celebrytów jest godny pozazdroszczenia? Nie wiem, nie mam pojęcia. Ok, rozumiem małe dziewczynki, które chcą być piosenkareczkami, aktoreczkami, modeleczkami. Ale dziewczyny, prawie kobiety w moim wieku? Przecież to jest męczące, wiecznie pomalowane- żeby przypadkiem fotoreporterzy nie dorwali Cię bez makijażu. Trzeba się pilnować, żeby nie popełnić gafy. Trzeba ciągle być uważnym.
CZY WARTO?

Książka niby głupawa, ale ujawnia prawdy showbiznesu. Mogę ją polecić na równi z książką autorstwa Lauren Weisberger, pt. "Diabeł ubiera się u Prady".

Pozdrawiam,
Alo!

p.s. nie wiem czy dam radę pisać codziennie notki, wiecie- szkola.

13 komentarzy:

  1. diabeł ubiera się u Prady jest boskie :D książka była spoko, ale film fantastyczny! w takim razie może ogarnę tę książkę. standardowo - w wolnej chwili. dzisiejszą wolną chwilę poświęcę na oglądanie Doktora House'a, kupiłam wczoraj wyborczą z płytą z 4 odcinkami :>
    też mi przyszła ostatnio ochota na bloga - takiego o pierdołach w sumie, o różnych rzeczach - ale obawiam się, że nie będę mieć czasu, a nawet jak będę, to przecież trzeba mieć o czym pisać, nie mogę pisać przecież o szkole. duupa.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poza tym mam wrażenie, że nikt nie chciałby czytać moich wypocin! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zdziwiłabys sie ;) tez tak myslalam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jednak ktoś czyta :P
    z drugiej strony masz określoną tematykę bloga, to przyciągnie jakąś grupę czytelników, a ja pisałabym tak o wszystkim i niczym, bo mam 100 pomysłów na minutę i nie chcę ograniczać tematyki. nie wiem czy kogoś by to zainteresowało a nie chcę zarzucać miliona blogów spamem...
    z drugiej strony przydałoby mi się coś takiego, taki blog, wtedy musiałabym się bardziej zmotywować, robić coś oprócz chodzenia do szkoły, uczenia się i tępego siedzenia przed komputerem, chociażby obejrzeć film, żeby coś o nim napisać.
    przemyślę sprawę, to w sumie mogłoby być fajne ale nie wiem czy za kilka dni nie stracę zapału, to bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. z drugiej strony. gratulować logiki myślenia i wypowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, jeśli chodzi o "Diabeł ubiera się u Prady" czytałam w oryginale, ale szczerze bardziej podobał mi się film. :)
    A "Bliźniacy z Tribeki" słyszałam o tej książce, moja przyjaciółka ją czytała i mówiła, że jest bardzo luźna, taka dla zabicia czasu :D
    więc może jak znajdę chwilkę wolnego to się skuszę :)

    pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurde, stało się, założyłam bloga! www.mousseandbiscuit.blogspot.com
    mam nadzieję że zajrzysz i pomożesz w utrzymaniu komentarzy na poziomie wyższym niż zero! najbardziej się boję, że nikt nie będzie czytał tych pierdół :(

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki :)) na razie jest super, ponad 100 odwiedzin, mam nadzieję, że to nie ja nabiłam je wszystkie :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na bardzo ciekawą ;).Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :) !
    Ja do Ciebie na pewno będę zaglądać, ponieważ uwielbiam czytać książki, miło że recenzujesz te, które zostały przez Ciebie przeczytane.

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki :) miałam małego stresa przed opublikowaniem.
    i czekam na jakąś kolejną recenzję u Ciebie! strasznie lubię przeglądać blogi, poza tym zbliżają się święta, czas ułożyć listę lektur ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. `♥ chciałam zachęcić cię do odwiedzenia mojego bloga i poznania mojego życia.
    miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obs. na blogu idealna kobieta i napisać w komentarzu, ze ja cie do tego namówiłam?. dzisiaj jest ostatni dzień konkursu, w którym biorę udział i chciałabym wygrać. w przyszłości bd mogła odwdzięczyć się tym samym. przepraszam za spam i dziękuje z góry ;**
    official blog poppy

    OdpowiedzUsuń