niedziela, 10 kwietnia 2011

opis, "Felix, Net i Nika"

Seria "Felix, Net i Nika" autorstwa Rafała Kosika
Ktoś kto ZDOŁAŁ w swoim umyśle, w swojej wyobraźni wymyślić coś takiego zasługuje, według mnie, na... dobra. Nie wiem na co zasługuje, ale zasługuje na wszelkie możliwe nagrody. Seria opowiada o trójce gimnazjalistów, którzy trafiają do jednej klasy. Każdy z nich ma w sobie coś niepowtarzalnego, nieprzeciętnego. Dodatkowo są bardzo inteligentni. A to stanowi wybuchową mieszankę. 
Nika? Biedna sierota, która prócz swojej niezaprzeczalnej mądrości potrafi... potrafi poruszać przedmiotami. Porozumiewa się z "innymi" światami, wyczuwa silne moce. 
Felix? Wynalazca. Magik, który za różdżkę ma narzędzia. Potrafi zrobić wszystko z niczego. Nigdzie nie rusza się bez plecaka, w którym ma... wszystko :)
Net? Komputerowy maniak. Potrafi rozgryźć działanie każdego urządzenia w ciągu kilku minut. Umie je zepsuć, naprawić, przeprogramować, itd, itp. 
Tej trójce pomaga Manfred- program komputerowy, którego obecność przyjaciele zawdzięczają ojcu Neta. A Netowi zawdzięczają skończenie go. Manfred ma przyjaciół w całej Sieci. Potrafi załatwić im wszystko czego potrzebują. A potrzebują wiele.
Przyjaciołom przytrafiają się non stop niesamowite przygody. Mimo częstych prób unikania, one i tak się im zdarzają. Oni po prostu przyciągają niecodzienne wydarzenia.
Rafał Kosik wymyślił... wymyślił coś, czego nie potrafili wymyślić inni autorzy. Jestem mu za to wdzięczna. Wdzięczna za godziny, które poświęciłam na lekturę każdego z tomów.

Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi .
Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa 
Felix, Net i Nika oraz Pałac Snów 
Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności 
Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek 
Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek 2: Mała Armia 
Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka 
Felix, Net i Nika oraz Bunt Maszyn 

POLECAM

ALO.

p.s. mam ciężki czas w szkole, ale postram się pisac 2-3 razy na tydzień ;)

8 komentarzy:

  1. wreszcie! :-))))
    moja koleżanka czytała to w gimnazjum, mieliśmy na polskim coś takiego jak zeszyt lektur, przez 3 lata 5 książek rocznie trzeba było opisać, i jedną z książek, które ona wybrała, była ta :) Tyy aż zaraz poszukam swojego zeszytu! zobaczę czy go mam jeszcze.
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety, nie znalazłam. może się gdzieś zawieruszył i wygrzebię go w wielkich corocznych pozakończeniowych porządkach (pierwsze dni wakacji) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj nie, nie lubię takich książek i nikt mnie do nich nie zmusi :D co prawda z opisu wydaje się fajna, ale totalnie nie mój styl :D

    brakowało mi Twoich notek :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. magiczne. niby dla młodzieży, ale jednak fajne, z humorem lekko nudnawe, ale jednak pociągające. Humor Neta szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. pamietam jak to kiedys czytałam;p
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. książka z humorem, ciekawie.. :) U mnie NN /zakupoweszalenstwa/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham książki ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ktoś tu chyba zapomniał pisać :p

    OdpowiedzUsuń